Soita meille - 040 159 5880

Toimintatapamme

Uskomme, että alati kiihtyvässä toimintaympäristössä jokainen yrittäjä ja pieninkin yritys on sekä ansainnut että tarvitsee toimivan kirjanpidon ja tilinpäätöksen. Pitkään kokemukseemme pohjaten arvioimme, että myös muita taloushallinnon ja kehittämisen palveluita on hyvä olla tarjolla ja ajoittain käyttää.

Yrittäjällä on mahdollisuus säästää sekä aikaa että vähentää yritystoiminnasta aiheutuvia riskejä, kun hän saa ongelmien ilmetessä pikaisesti ratkaisut. Talousankkuri Oy haluaa tarjota helposti käytettävät, joustavat sekä erityisesti pienimuotoisesti toimivalle yrittäjälle yksilölliset tarpeet huomioon ottavat palvelut verkon kautta sähköisesti. Sähköinen palvelumme rakenne mahdollistaa palvelun läpi Suomeen. 

Tilitoimistomme palveluihin kuuluu perinteinen yrityksen taloushallinto sähköisesti toteutettavana, verkossa toteutettavana kirjanpito ja palkanlaskenta, tilinpäätös ja kehittämisen erilaiset täsmäratkaisut. Voit antaa hoidettavaksemme perinteiset rutiinitehtävät, kuten kirjanpidon, laskutuksen ja palkanlaskennan, tai kaikki yrityksesi talouteen liittyvät tehtävät. Ammattilaisemme huolehtivat niin toivoessasi, että kaikki lakisääteiset velvollisuudet tulevat hoidetuksi ajallaan ja oikein. Sähköisillä palveluilla ylläpidät itsesi kartalla yrityksesi toiminnasta, jolloin yritystoiminnastasi tulee virtaviivaista ja kantavaa. Sähköisen taloushallinnon järjestelmään arkistoituvat lisäksi kätevästi erilaiset kuitit. Myös tarpeelliset viranomaisilmoitukset sujuvat helpommin sähköisen taloushallinnon avulla.

Palvelemme kokonaisvaltaisilla paketeilla myös yrityksen perustamiseen liittyvissä kysymyksissä. Olemme verkossa toimiva kasvollinen ja joustava taloushallinnon toimisto, ja pystymme reagoimaan nopeastikin tarpeisiisi. Tutustu palveluihimme ja ota yhteyttä!